loading...
دل شکسته...
دل شکسته... بازدید : 136 پنجشنبه 13 بهمن 1390 نظرات (1)

 

خدايا از اينكه ديگران مرا نميبينن و لهم ميكنن خسته شدم!

 

ازاينكه نميفهمن با حرفهايشان چقدر آزارم ميدهند خسته شدم!

 

از اينكه عشقم معشوقي ظالم و مغرور باشد خسته شدم !

 

خسته شدم از بس سنگ صبور درد ديگران بودم !

 

پس كي به من ميگويند درد تو چيست ؟! پس كي ميپرسند حال تو چطور است ؟!

 

كي ميخواهند بداننددر اين دل پرآشوبم چه ميگذرد؟!

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید در تاریخ 1348/10/11 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

سلام داش عزیز
وب سایت نسبتا خوبی داری که امیدوارم روز به روز بهتر بشه
فقط هدر بنر و لوگو کم داری که اونم خواستی بیا تو وبلاگم اونجا سفارش بده تا برات درست کنم
تازه نمونه کارهامم گذاشتم
منتظر سفارشت هستم
فعلا یا علی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 180
  • بازدید سال : 934
  • بازدید کلی : 6,225
  • کدهای اختصاصی